Kategorie produktů   

Komentáře z Heureka.cz


před 2 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

0% 

Já jsem zde nakupovala poprvé, tak těžko hodnotit. Se zakoupeným zbožím jsem spokojená.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 3 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   rychlost
  •   komunikace

rychlé zpracování objednávky i doručení; špatně objednaný rozměr ale s výměnou nebyl žádný problém, rychlá a ochotná výměna, děkuji

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 6 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

90% 

Byl sem spokojen s dodanim aj terminrem.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 6 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   Rychlá expedice zboží

Důkladně zabalené zboží

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 8 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   spokojenost

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 11 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Všechno v pořádku.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 13 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

60% 

  •   přehledné
  •   špatná komunikace s obchodem

Do poznámek k objednávce jsem žádal druhý kus zboží ve stejné barevné variantě, ale bohužel mi to nebylo dodáno v této variantě. Bez jakékoliv komunikace s obchodem.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,
omlouváme se za komplikace. V době objednávky byla skladem poslední stolička dané barvy, proto jsme Vám druhou (bonusovou) stoličku v rámci akce 1+1 za 1 Kč dodali v jiné barvě. Uznáváme naši chybu, že jsme Vás o této skutečnosti předem neinformovali. BH SHOP
před 13 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

50% 

Zbozi jsem objednal 28.3. A z duvodu dovolene mi bylo expedovano 3.4. a doruceno 5.4.2019

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, i když nechápeme, proč je negativní. Poté, co jste učinil objednávku jsme Vás obratem e-mailem kontaktovali. Informovali jsme Vás, že z důvodu dovolených budeme objednané zboží expedovat 4.4., a byla Vám nabídnuta možnost objednávku stornovat, pokud by termín dodání pro Vás byl příliš dlouhý. Této možnosti jste nevyužil. Zásilka Vám tedy byla expedována, a to 3.4.2019. BH SHOP
před 16 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Rychle doručení

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 19 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

rychlý nákup z domu

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 20 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Vše proběhlo v naprostém pořádku a k me spokojenosti.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 21 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

Vše OK.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 25 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

  •   Rychlé vyřízení, dobré ceny
  •   Nic

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 26 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

100% 

rychlé, vstřícné

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

před 27 měsíci

Ověřený zákazník nakoupil/a v našem obchodě

80% 

  •   Rychlé dodání
  •   jedno z 16ti ložisek bylo nekompletní

Objednal jsem si kolečka na brusle 8ks + 16 ložisek (cca 800 s poštou). Zásilka přišla za 2 dny což je rychlé, avšak za cenu toho že nebylo jedno ložisko v pořádku, jsem lajdák a nasadil jsem si místo něj jedno staré a se společností to neřešil.

Dodací lhůta 

Kvalita dopravy 

Přehlednost obchodu 

Komunikace obchodu se zákazníkem 

Reakce našeho obchodu

Dobrý den,

mrzí nás, že se o vadném ložisku dozvídáme až z komentáře na Heurece. Pokud byste nás kontaktoval přímo, mohli jsme celou záležitost vyřešit k Vaší spokojenosti obratem. Každopádně Vám bude zasláno nové ložisko.

S pozdravem BHSHOP

 
00
 
 
© BH Shop